Jonis är hemma!!! :)

Igår åkte jag till Nynäs vid 12-tiden för att jobba. Patrik sällskapade med min syster på tåget från Haninge ett par timmar senare och. Jag fick dessvärre inte träffa Catti då hon skulle iväg på en gång och jag fortfarande befann mig på jobbet. På kvällen åt vi (jag och Patrik) middag med mamma och pappa. SÅ gott!!! 10 minuter innan middagen hade jag sprungit ner till Jon eftersom jag inte kunde hålla mig längre. Jag menar, jag visste att han skulle komma förbi mig senare men hela min kropp längtade efter hans kram, så jag sprang dit! Han låg och sov när jag kom, antar att han fortfarande har jetlag, men han sken upp som en sol när han såg mig! Och jag såg säkert likadan ut! :) Vi kramades jättelänge och det var så skönt att få vara i hans famn igen! 
På tisdag ska vi ha "vår dag", det vill säga någonstans i Stockholm, mat, vin, prat, prat, prat :) Om Emil svarar när jag ringer får han också jättegärna vara med.

Jag har haft en jättetrevlig helg och än är den inte slut. Ikväll ska familjen ha det traditionsbundna julbordet :) Men först ska jag göra lite nytta här på jobbet.

Trevlig fjärde advent! 

(Jonis hoppar fallskärm på Hawaii)


Kommentarer
Postat av: Vicia

Ååå va roligt det såg ut att hoppa fallskärm :) :) Det vill jag också prova nån gång :D



Ha en trevlig fjärde advent min Petri!

Buzka <3 <3

2008-12-21 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0