Julmys

Nu har jag pyntat här hemma, wiie :) Tyvärr ser det inge mysigt ut på bild med ljuset och det där, så ni får ingen bild. Däremot kan jag berätta att det är hur mysigt som helst. I fönstret står fyra granar och lyser, jättefint! :)
Jag har även laddat ned lite mysiga jullåtar som jag lyssnade på samtidigt som jag gjorde min fiskgratäng. 
Mys mys! 
Åh! :) 


Det är verkligen fridfullt med jul. Jag blir så himla rofylld i kroppen! Den bästa jullåten EVER är "Gläns över sjö och strand"!
 
Trevlig första december allihopa!                                           

----
Jag är verkligen på god väg när det gäller att kunna umgås med sig själv. Det är under mina snart tre år här i Karlstad som jag har insett att det är viktigt att bara vara med sig själv ibland, och jag har kommit på att jag är en helrolig filur!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0