Mitt i ledigheten

Åter på jobbet (det är bara här jag av någon konstig anledning har tid att blogga). Patrik kom hem från Polen idag så jag ska dit efter jobbet. Det blir inte så mycket bloggande under julledigheten, dels för att jag inte har tid och dels för att jag inte har min inre glädje. Däremot har jag världens bästa familj som ALLTID får mig på bra humör och tillsammans gör vi allt roligt! Vistelsen i Tranås var som väntat helt underbar med faster, farbror, farmor, kusiner, kusinfru, kusinbarn och såklart Nelson- den bästa hunden ever! 
Jag och Fnatt blev lite kära i Fabian. 

Igår kväll, när vi kom hem, gjorde pappa iordning en kycklingsallad som vi åt framför TV:ns ljud av Körslaget! 

Tack bästa familjen för den bästa julen och den bästa tiden! 
I TOTALLY LOVE YOU!  ;)   


Kommentarer
Postat av: Ma

Pusspuss my Darling.

We totally love you too!

Vi fortsätter att mysa ikväll.

2008-12-30 @ 12:28:30
Postat av: Ma

Pusspuss my Darling

We totally love you too.

Ikväll ska vi ha mys igen.

2008-12-30 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0