Så himla skrivsugen

Ni vet när man blir sådär sugen på något ibland, typ godis, cigaretter, mat och så vidare, så sugen kan jag bli på att skriva! Det är det som har hänt nu. Jag kan inte sova eftersom jag bara vill sitta här och skriva av mig alla tankar. Tyvärr går inte det då vissa tankar är hemliga.


Jag saknar mitt blonda hår så HIMLA mycket. Ja Johan, JAG tyckte att det var snyggt! ;-p Men jag har bestämt att vänta med blondheten till våren, då bleks det dessutom av solen också.


En ny grej som har hänt är att jag mer och mer tänker på "hem". Med det menas Nynäshamn (tro det eller ej) men allra mest Stockholm. Min "inom-5-år-dröm" är en bra tjänst på en personalavdelning på ett större företag med lägenhet på Söder. Inom 15 år kan karriärsklättring, hus och barn adderas. Allt i Stockholm där jag med en person ska återförenas och med en annan bilda nya starka band och med en tredje återkoppla. Jag har bara berättat om dessa planer för den första personen. 
While I´m at it, jag vill bara skriva en kort hälsning till min underbara, älskade far:
Pappa, jag har alltid haft mål och drömmar, och hittills har samtliga uppnåtts (förutom att jag tog körkort ett halvår senare än planerat).

Jag känner mig så lycklig! Med risk för att låta väldigt poetisk och djup och tankefylld kan jag se framtiden i en liten ruta framför mina ögon där jag för varje dag kommer närmare och närmare och således förstoras rutan. Jag antar att rutan, när jag ligger på min dödsbädd, är min verklighetsbild. Haha, det låter alldeles för invecklat för att tänkas den här tiden på dygnet!

Här är i alla fall några bilder som minst sagt väcker minnen

   
  
  
  
  
  
   


Kommentarer
Postat av: natta

hahahahha fan va kul jag har ju inte kvar någon av desa bilder. kommer inte ens ihåg många va dom :D hahahaha. ingen urangtuang arm på dom iaf. Det finns en värre bild på mej där ute om man säger så.

från en "katt har rivit mig i underläppen till en brother hansson" ;)

2008-12-08 @ 12:55:52
URL: http://natahpatta.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för ditt pepp! :) För mig ligger ju dock åre-resan i februari, så då har jag något att se fram emot även den månaden! :)

2008-12-08 @ 15:30:21
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0