Sangria och tapas

Igår käkade jag, Caroline, Malin och Camilla tapas. Hemlagat! Och till det drack vi Sangria. Hemgjord!
Allt var supergott och varenda gång vi lagar mat tillsammans blir jag lika förvånad över hur duktiga vi faktiskt är! :)




Johan, som jag inte pratat med sen i somras, ringde i fredags och sa:
"Jag måste bara fråga en grej. Har du och Micke Schelin varit tillsammans?!" 

Jag fick en smärre chock och undrade var han hade fått denna felinformation från. Svaret kom ganska väntat:
"Micke säger det" 

Haha. För er som inte vet är Micke en man med fru, barn och cirka 40 år bakom sig.

Kommentarer
Postat av: Malla

Vi är faktiskt sjukt bra! Nästan på allt faktiskt :)

2008-12-07 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0