Vad håller jag på med egentligen??

Jag har återigen fastnat på Maddes blogg under mitt tentaskrivande. Det är döden för min tenta att göra så! I två timmar har jag scrollat upp och ned i både Maddes, Davids och Annes bloggar och tårarna har forsat! I ärlighetens namn har jag alltså suttit här i min lilla lägenhet med en tenta som skriker på mig att få bli färdig och gråtit i två timmar. Är det en bra studieteknik? Nej! Är det bra för den känslosamma, intellektuella och djupa sidan? Ja.
Det låter kanske knäppt men det känns som att man lär sig något varenda gång man sätter sig in i Maddes liv. Eller ja, det som var hennes liv.

http://www.jagefrisk.blogg.se

Med rödgråtna ögon och en svidande känsla på kinderna vill jag passa på att skicka ett tack till livet. Till livet och allt vad det har att erbjuda. Jag älskar det!


Mamma, pappa, Catti - tack för att ni gjort mig till den jag är!
Jag älskar er.
Alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0