Vi drar till fjällen, fest hela kvällen

Igår var sista dagen på metodkursen = underbart! Detta firades med utgång. Förfesten ägde rum hos mig och det var jag, Malin, Camilla, Emma, Louise, Linnéa. Och Jocke :) Fast Jocke följde aldrig med ut.

När vi skulle röra oss vidare och ned mot stan och Gula villan för en ytterligare förfest träffade vi tre prima damer på bussen. De berättade att de hade druckit vin och nu skulle de hem och vi skulle ut och hahaha och sedan uttryckte damerna sig följande: Det är tack vare er som det fortfarande finns hopp för ungdomen. Typ. Jättesöta tanter! När vi sedan vinkade hejdå sa en av damerna: Tack för att vi fick träffa er! Jag blev så rörd att jag nästan fällde en tår (kan ha haft med alkoholen att göra också).

Gula villan - fest (som alltid)

Arena. Endast jag, Malin och Camilla tog oss dit. Väl inne och dansade och mitt i en paus går Markoolio förbi. Jag säger (halvskriker): Titta, där är Markoolio! Då säger han hej till oss. Sedan stod vi och dansade bredvid varandra. På stranden. För det var beach party på Arena igår. Med sand och badbollar. Sjuttsingen vad kul jag hade! Kvällen avslutades DRÖMLIKT på Burger King, eller BK som Patrik skulle sagt.


Jag har tyvärr inga bilder men någon annan lite tofsvipa fotade igår så det kommer mest troligt några bilder senare för de som är nyfikna.

Snart kommer Caroline! Hon ska bo här hos mig den här helgen! :) Vi ska äta rulle och kolla på Idol och sedan kanske gå till Rumpan och göra ett music quiz.

Hej då.



Jag och Caroline på januaribarnsfesten

Kommentarer
Postat av: p.

2008-12-06 @ 10:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0