Ananas och hår

Vakade kvart i tio idag av att Louise skramlae i köket. Blev livrädd att hon missat sin tenta men det visade sig att hon redan gjort den. Bestämde mig för att inte somna om och gick därför upp för att äta frukost bestående av ananas. Det är det enda jag har. Och hade jag vetat dess hutlösa pris innan jag köpt den hade jag inte ens kunnat äta det

Jag: Åh vad gott med ananas. Vad kostar det?
Caroline: Det brukar väl kosta typ tio kronor
Jag: Jaha, då ska jag också ha det
...
Kassörskan: 74 kronor tack
(På kvittot:
Carte d´or - 40 kr
Tre tomater - 7 kr
Ananas - 27 kr)
Blänger lite snett på Caroline som ler och säger:
"Hihi. Den kostade visst inte tio kronor"

Om en halvtimme ska jag iväg på styrka igen. Är så glad att jag till slut gick på det där styrkepasset jag så många gånger varit inbokad på men aldrig gått. Nu är jag igång!
Efter styrkan, eller klockan 16.00 rättare sagt, blir det frisörbesök. Håret ska tonas men inte klippas (har inte råd med både och, haha). Får se hur det blir. Gissar att jag kommer bli brunhårig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0