Jo jag undrar ...

...om du lever än Johan? (Moff) Hör av dig om du gör det.

Har hela dagen ledig idag ... och vad fan ska jag göra? Har 143 kronor på kontot, inga cigaretter, får inte äta godis (godislöfte) och bör inte gå och köpa det som vanligtvis får ersätta mitt sockerbegär, det vill säga glass med krossad choklad, chips, ballerina, daim-strut, Carte d´or Stracciatella, Ben & Jerrys Chocolate chip cookie, pizza, pressbyråns korv, Coca Cola, Halls halstabletter och så vidare. Hur kunde jag någonsin tro att det skulle löna sig med ett godislöfte?!  
(haha)

Jag har fått mitt första kusinbarn!!! =) I Varberg. Efter en jävlig graviditet på grund av, vad det nu heter - något slags höft-och ledbesvär, ploppade han ut! Han kom i och för sig en månad för tidigt men mår bra ändå.

Fabian - Harald - Tadeusz - Ljung 

Tycka vad man tycka vill om hans namn (personligen älskar jag att han ska heta Harald i andra namn efter farfar) men jag är superglad åt mitt allra första kusinbarn! 

Välkommen till världen bebis!

image228

Kommentarer
Postat av: Maria

så söt han är :) men vad läste jag.. föddes han i Varberg?? va roligt! hehe! Då borde du åka dit o kolla in staden i sommar.. nu har du en koppling dit förutom att jag kommer därifrån.. haha ;)

2008-02-22 @ 21:35:45
URL: http://www.nogg.se/dahlis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0