Lovely day

Den här dagen började väldigt bra. Vaknade till ljudet av fågelkvitter och det första jag såg var en klarblå himmel. Jag blir alldeles sprallig i kroppen när våren är nära, så är det alltid. Jag och Malin bestämde oss för att luncha på stan med Åsa som redan var där för att klippa sig. Efter att inte ha fått plats på ett stojigt "Vero" fick det bli "Mat och muffin" (så himla gulligt namn! =D) där mango- och saffranskyckling beställdes. Jag tycker att det är så otroligt mysigt att strosa runt nere i stan när solen skiner och Löfbergs Lila bidrar med sin kaffedoft som känns precis överallt =). 

Ekonomiskt sett var dagen till ära inte fullt lika bra. Råkade bränna 1000 kronor (som är MYCKET pengar för en student med min levnadsvanor) på underkläder, en skjortklänning och alkohol. Fast å andra sidan satte pappa in 1000 kronor på mitt konto igår med anledningen att "de´e´vår". Tack papi! <3

Sedan flöt dagen på i vanlig ordning; träna, duscha, äta, tvätta [här är jag nu] sova. 

Imorgon börjar föreläsningen 8.15 = blä och sedan återstår grupparbete a´la Social kompetens. Superkul ^^. 
Kvällen ska tillbringas med Malin och kanske ett glas vin (för första gången på väldigt länge nu!)

God natt bejbs! 


Dagar kvar 
[7]


Kommentarer
Postat av: natta

har du sett sjukhuset på tv?
E inte lenny väldigt lik dr Urban?
jo, en dialekt, lugnet och flinten! :D

2008-02-29 @ 13:41:17
Postat av: Åsa

Du har blivit bättre på att uppdatera här Pertan. Bra där! Puss på nosen

2008-02-29 @ 13:52:18
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Godbiten

du kanske skulle bränna mindre på just underkläder och alkohol. för du behåller ju inte dom på när du druckit alkohol =)

2008-02-29 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0