Vad är det som händer egentligen?

Jag har ont i huvudet varenda kväll, speciellt efter träningen. "Drick vatten!" Ja, jag vet, men jag dricker vatten i kopiösa mängder (nej, inte så mycket att det är för mycket)! "Kolla synen". Jag har kollat synen och den kunde inte vara bättre. Jag fattar inte varför det är såhär, känns lite som spänningshuvudvärk eller som om det väntar något gigantiskt åskoväder.  

Åsa: Det kanske är spänningshuvudvärk
Jag: Ja det är det jag tror men jag har haft det varenda dag i drygt en vecka nu!
Åsa: Mamma har haft det varenda dag i drygt två år

Kul. Är det det som är mitt öde? Konstant huvudvärk!

Nu ska jag fortsätta med min bok "Är det någon där?". Marian Keyes kan vara en av tidernas bästa tjejboksförfattare!


Dagar kvar
[10]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0