We all love him

Nu lyssnar jag på låten för sjunde gången, idag!
Det är verkligen sant när jag säger att Björn Gustavsson kan få mig att gå från lite halvdeppig till glad! Jag skrattar alltid, om och och om igen, åt alla klipp på youtube där Björn briljerar med sina dikter, sånger och danser.
Killen har allt och är helt klart, utan minsta tvekan, Sveriges roligaste komiker!

Skulle varit guld om han kom hit till Valborg, men nu när grabben är känd passar det såklart med överpriser ...
 
Whatever, I just love him! =)

image230

Kan man göra annat än att fnittra åt det lite, för att sedan inse att man bara älskar det också ... håret alltså =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är heeeelt fantastisk! :)

2008-02-28 @ 19:33:15
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0