Återigen - bilcheck-in

Det enda roliga med att sitta här ute i kylan i röd fleasetröja och neongul arbetsjacka och walkie-talkies som skriker ut polska för full hals är at jag faktiskt hinner uppdatera bloggen.
Louise - då ditt ramlande och Linnéas taxi-uppträdande är kvällens höjdpunkter är det självklart att jag måste nämna det
Malin - det kommer jag ju alltid göra knäppis, hur gammal jag än blir ;-p
Åsa - saknar dig också!

Igår fick jag aningen försenad post. Från Åsa! Jag blev så himla glad. Ett kort skrivet med vår jargong och fina ord och framsidan pryds av ett fotografi på oss två. Rörd till tårar är väl kanske att ta i .. fast å andra sidan, nee.. inte när det gäller mig. Rörd till tårar är ett vanligt förekommande uttryck som används för att beskriva mina känslor (jag är en sentimental-mes). Tack Påss!!

Sms från Gson:
"Tjena kexet, är det du eller kockos som har kommit hem till kd?"

Saknar!
Nu har Louise åkt tillbaka till Karlstad, till vår älskade stad och lägenhet. Jag saknar den. Trots att den på sina ställen känns väldigt tom (som vi hade tänkt åtgärda med de IKEA-presentkort vi aldrig fick) är det vår lägenhet och hemma trivs man ju alltid. Det ska bli skönt att komma tillbaka, även om jag känner att jag inte är riktigt klar med Nynäshamn än. Fast det återstår ändå 3 dagar här så jag kanske blir nöjd. Förhoppningsvis. 

Mamma på min födelsedag: "Det här är mot våra principer!!" (hon räcker över en presentpåse)
Jag öppnar den och konstaterar att det är en Absolut Raspberry
 Jag (aningen konfunderad): Men mamma jag har ju inte önskat mig det ..? 
Mamma: Näe...  

Haha. Skönt att ge bort något som är mot ens egna principer av ingen anledning alls
Puss mamma! =)

Ikväll ska jag och Natah leka lite med Johan och Mattias. Förhoppningsvis ska vi kolla hyrfilm. Alltid ett rent nöje att se de två (Ohlsson och Johan) välja film. Johan kan inte för något i världen se något läskigt och Ohlsson kräks på drama komedier. Underbart roligt att se dem tjafsa som vilka tjejer som helst i videobutiken medan jag och Natah drar oss undan och låtsas som att vi inte känner dem. Haha, hoppas på favorit i repris ikväll.

Dags att dra sig tillbaka tror jag. Har avverkat min halvtimme här ute i ensamheten nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0