Vad göra?

Är bortbjuden på middag ikväll, nu efter jobbet. Till Christoffer. Jättemysigt ska det bli!
Ska försöka tvinga med honom in till stan sen. Övertalningsförmågan kommer att sättas på prov. Ett mycket svårt prov. Christoffer är nog inte den mest spontana typen. Han är ju ingen Petra i alla fall. Men jag ger inte upp! Aldrig ger jag upp.
Fick ett meddelande av Malin inatt där det stod ungefär:
"Petra imorrn åker jag till Sthlm och du går ut med oss efter middagen okej?"
Idag fick jag reda på att hon ska ut med Linnéa. Jag vill också!!!
CHRISTOFFER NU FÖLJER DU MED!!!

Men OM det blir så att jag ska in till stan, då måste jag hitta en Sony Ericsson-laddare! Och det nu. Vem har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0