Fotbollstrio

Igår bestämde vi oss, jag, Jon och Emil, för att kolla på fotbollen ihop. Det var första gången på väldigt länge som vi umgicks alla tre och (konstigt nog) kändes det så himla rätt.
Vi möttes alla tre på bron över järnvägen vid Svandammsskolan och gick hem till Emil för piss- och vattenpaus =)
Stormogården var vår destination för kvällen och väl där beställde vi in cider och öl. När magarna började kurra köpte vi även in hamburgertallrikar och sedan satte matchen igång. Skönt drag, skön stämning, sköna vänner. Bra match och bra kväll.
Det absolut bästa hade dock inte med fotbollen att göra. Under en sekvens, då jag tog en cigarett utanför tältet, vände jag mig vid ett tillfälle om och då sög det till i magen. Jag vet att jag är skittöntig och extremt sentimental men när jag såg Jon och Emil komma gående mot mig precis som förr, då rös jag till. Tror det kallas lycka.

Tack för en härlig kväll grabbar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörde att ni hade det kul, jag är glad för er skull. På riktigt Petra :)

Det känns som att jag är skyldig dig en ursäkt faktiskt. Så, ursäkta :)

Ha en bra dag!

2008-06-12 @ 06:44:13
URL: http://johanna1988.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas du godtar den! :)

2008-06-12 @ 09:30:08
URL: http://johanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0