Gammal kärlek rostar aldrig

Gissa var jag befinner mig om inte på jobbet för ovanlighetens skull.
Men det är inte det jag vill skriva om. Jag vill istället berätta om min gårdag som vände i ett nafs. Den började inte speciellt bra, rätt tråkig faktiskt. och att jag inte fick det samtalet jag behövde gjorde inte saken bättre. Däremot fick jag ta emot ett annat samtal, ett mycket bättre till och med! Richard Bowgird ringde för att snacka lite =) För er som inte vet vem Richard är kan berättas att vi gick i samma klass i gymnasiet men har inte pratat med varandra sedan studenten.
Det var hur kul som helst att han ringde och våra 40 minuter tillsammans kändes inte alls krystade eller konstlade. Det var precis som om de här tre åren aldrig ägt rum.

Jag frågade honom om han vill följa med in till stan på lördag för att kolla fotbollen men det kunde han tyvärr inte... dock ringer han mig nog ikväll igen och det ser jag fram emot!

På tal om fotbollen så kommer det att bli så bra (inte matchen i och för sig men resten)! Jag och Jon och Emil, minst, är de som åker in från Nynäs. Väl inne kommer vi att träffa Linnéa och Malin (Woho!) och säkert en massa andra. Jon säger att han ska ta med 200 pers.
Öl ska drickas. Jag har ju börjat med det nu! =) 

Kommentarer
Postat av: Norris ;)

Fy va gött det lät Pertan! Nyss kom man hem från sista tentan typ EVER! och jag ansluter i öldrickandet med en gång:D synd att vi inte kan häva en kall tillsammans dock! :( SKÅL! Petra och hälsa dina kompanjoner hjärtligt här ifrån karlstad... och du.. verkar som man blir karlstabo lite längre än väntat.... ;) Pussar och kramar :D :D :D

2008-06-12 @ 14:25:07
Postat av: johanna

Jag förstår dig verkligen och vet hur det känns att förlora en vän så där drastiskt, tyvärr. Jag är jätteglad för att det börjar ordna sig, du får aldrig tro något annat. Jag vet inte vad som hände, men igår vaknade jag upp och insåg att allt är så annorlunda idag och att det som var då bara är historia. Bättre sent än aldrig :P

Jaja, vad sägs om att stryka ett streck över allt det här och vara glada för att allt tillslut löst sig och alla är nöjda? :) Kanske vi ses nångång snart!

Ha dé :)

2008-06-12 @ 15:09:46
URL: http://johanna1988.blogg.se/
Postat av: johanna

Fast att du älskar honom mer än jag tvivlar jag på :) Det går inte :)

2008-06-12 @ 15:52:51
URL: http://johanna1988.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag förstår. Då är vi på samma plan nu då iaf :P fast lika mycket är nog svårt det också :P men men :) Du älskar honom, det vet jag.

2008-06-12 @ 18:31:26
URL: http://johanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0