Hemma igen

Back in town!
Klockan 12.15 tog jag bussen (observera bussen!) från Karlstad till Stockholm och möttes av mamma och pappa på Centralen. Därefter åkte vi ned till Söder och käkade sen lunch på "Sonjas Grek". Jag drack rödvin. Gott.
Efter det tog vi en solskenspromenad bort mot medborgarplatsen för att invänta att klockan skulle slå sju. Göta Lejon och dansuppvinsning; Fantasy! Under det första numret som bestod av locking för åldersgruppen 10-12, grät jag! Tårarna bara rann. Jag har ingen aning om varför men jag antar att det var en blandning av en mängd känslor, bland annat stolthet då jag visste att Catti snart skulle äntra scen. Det gjorde hon, med bravur! Så sjukt duktig! Jag hade faktiskt ingen aning om att hon kunde dansa så bra. Det kanske även ska tilläggas att hon dansar street dance, inte locking. 
Familjen åkte sedan hem i samlad trupp och stannade i sedvanlig ordning till på Donken! 

Väl hemma låg ett paket på min säng. En epilator!!! =) Tack mamma och pappa! 

Nu ska jag ut i solen med mams. Ikväll är jag bjuden på middag hos Jessica. Tänkte mest gå dit, äta hennes mat, stirra ut i tomma intet, och sedan gå hem. Om du läser det här Jessica, så vet du varför!   

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag saknar dig! :(

2008-06-02 @ 15:10:11
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag tycker det är lite dålig update här...

2008-06-05 @ 20:27:03
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0