Killar, killar, killar...

Nu mår jag som bäst. Grejer att göra hela tiden och jag älskar det!
Igår började dagen med jobb, tur att jag gillar mina jobbarkompisar! När jag kom hem ringde Bella och sa att hon var för trött för att ses så då ringde jag Richard och han varpå. Tre år kändes som möjligen en dag när jag senare såg honom komma körande i bilen för att plocka upp mig. Vi cruisade på Nynäshamns gator :-p bland annat det inte alltför originella Ringvägen, men det var hur mysigt som helst! Vid halv elva-tiden släppte han av mig och två timmar senare var jag på väg till nästa kille. Där kollade vi på film, 21 tror jag att den hette. Jag mår på något sjukt sätt alltid så bra när jag är hemma hos honom.

Idag har jag spenderat kvällen med Emil, min underbara Emil.
Snart börjar jag nog säga Pemme igen... =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var svenska jordgubbar! :) Men jag kan tänka på det i alla fall...

2008-06-25 @ 19:18:31
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0