Måndag 2/6

Dagen kan delas upp i två delar.

Den första delen bestod av så kallat lajmande hemma med mamma. Vi käkade frukost ihop och låg ute i solen. Lugn och mysig förmiddag.

Del två tillbringades med Jessica som kom och hämtade upp mig efter hennes avslutade arbetsdag. Klockan var då fyra. Vi åkte ned på stan för att köpa köttfärs och vidare hem till henne och Jimmy. Där blev jag bjuden på middag; klyftpotatis och köttbärsbiffar med Ajvar Relish. Mycket gott!  

Mestadels bestod egentligen denna dag av klagomål och tjat från min sida då Jessica röker som hon LOVAT att hon inte ska göra (!!!) Jag är fast besluten om att göra hennes sommar till ett helvete och som jag tidigare sagt är jag beredd att offra vänskapen för detta uppdrag!

SLUTA RÖK JESSICA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0