Midsommar firas i mitt älskade Karlstad

Nu är det bokat och klart! På torsdag kväll åker jag till Karlstad med Linnéa för att stanna över helgen. Jag är jätteglad att jag fick ledigt så att jag kan träffa mina tre solar igen; Linnéa, Camilla och Louise.
Mest glad är jag nog ändå över att få träffa Norrby eftersom jag inte trodde att jag skulle få träffa honom igen. Men nu kommer jag Norris, och du kan förvänta dig en kram utan dess like!!! ;-)
Jag kommer även att få träffa Niklas vilket jag ser fram emot oerhört!
Känns som att det kommer att bli en bra midsommarhelg!


Kommentarer
Postat av: Norris

Den längtar jag efter och den kommer besvaras dubbelt, det vet du! ;)

2008-06-13 @ 20:50:37
Postat av: Emma

Du kommer faktiskt få träffa mig med.

2008-06-16 @ 17:01:46
URL: http://namnnil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0