Midsommarhelg med krock och dylikt



Är hemkommen från Karlstad igen, åter till vardagen och arbetslivet. Överlever dock för sådana stunder jag precis haft, i mitt älskade Karlstad. Oturen klistrade sig fast på mig helgen igenom. Det började med en krock. En personbil rammade långsidan på den bussen jag satt på. Vägen spärrades av i någon timme och vi kom fram till Karlstad tre timmar senare än planerat. Som tur var hade jag Linnéa, Jocke och hans brorsa med mig på bussen och som ännu mer tur var hämtade Norrby oss på stationen. Klockan var då tolv på natten och vi köpte med oss mat hem från Mc´Donalds. Emma och Axel och Camilla och Louise befann sig i lägenheten då vi entrade den och jag kände mig så himla glad över att vara hemma igen! 
Midsommarfredagen firades med bravur över mat och sång och inte en enda tråkig stund under hela dagen. Den avslutades i gula villan med grill, dans och longboardåkning.
I lördags tvättade jag (!) 
Sedan satt vi fyra (jag, Louise, Camilla och Linnéa) i bara linne på Bojjans loftgång 21.30 och drack vin. Hur mysigt som helst. 
Fantastisk helg.
Fantastiska vänner. 
Fantastiskt Karlstad!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0