Pirr i brallan

Om man kan bli pirrig av fina bilar har jag blivit det idag! Jag vet inte hur många de var men säkert omkring 30 stycken som skulle med båten till Polen och vidare till Poznan. Tydligen någon "bilträff" där. Den finaste var en röd Lamborghini och fast att jag vet att jag inte borde ha sagt något var jag tvungen att berömma den. Som tur var sa den okända, dock icke svårgissade överklasskillen, att jag ser rätt bra ut jag med, MED glimten i ögat vilket jag översätter till: "Du är ashet du med!". Sedan brummade han därifrån, med ett sådant där asballt ljud som bara sådana bilar kan ge ifrån sig. Jag bokstavligen rös i hela kroppen!

Detta är, som ni kanske kan se, inte en röd bil. Däremot är det en Maserati.


Kvällsplaner: Middag med mamma, pappa och Bella
Vin på Ringvägen med Bella
Kvällspromenad/(drickande) i hamnen

Det blir en bra fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: kissekatten

sluta tro sa jag för några veckor sen.

2008-06-29 @ 22:48:11
Postat av: Petra

Haha ... jag tror inte, jag vet!

2008-07-01 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0