Summering av svunna tider

Efter mycket klagomål från både vänner och arbetskollegor angående mitt dåliga uppdaterande av bloggen kommer här en ordentlig sammanfattning av veckan som gått

Lördag 31/5 - Avslutning i Karlstad
Dagen började med storstädning av lägenheten. Jag och Louise skakade mattor som aldrig förr. Efter städningen kom Malin och hon och jag gick till Konsum för att inhandla kvällens grilltillbehör. För min del blev det marockanskt kött, Rydbergs vitlökspotatissallad samt körsbärstomater. En klassiker med andra ord. Grillningen sattes igång runt femtiden och många samlades. Efter några timmars ätande och drickande bestämde jag mig för att följa med Åsa till något hus någonstans borta vid Kroppkärrssjön. Alex och hans kompisar hade fest där. Jag var därför tvungen att säga hejdå till en del vänner, däribland Malin, Camilla och Emma. Tårfyllt, minst sagt.
Jag och Åsa cyklade ned till sjön (utan Niklas!!!) och mötte upp Helen. Vi satte oss på bryggan och väntade på Sofie och Henning som efter några minuter gjorde oss sällskap. Tillsammans cyklade vi vidare till festen som slutade med att jag badade!



Denna bild tillägnas min käre kollega Martin!

Kommentarer
Postat av: Vicia

Petri :D :D :D Buzka

2008-06-08 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0