Utlovade bilder

Fortfarande Karlstad och min nya granne Fredrik
Den övre högra balkongen är där jag ska bo



Jon någonstans bortanför Slussen


Jon i en trappa på Söder
 

Patrik på Mosebacke

Niklas på Mosebacke


Petter och Anton på Mosebacke


Alla fina grabbar
Niklas - Petter - Patrik - Anton - Jonis



Jag och Petter
(efter några glas)



Nille och jag


Underbara Stockholm!


Jon, jag och Patrik
Fortfarande Mosebacke, fortfarande full



Jaa...


Jag pussar Patrik


Dagen efter
Bilen behövde svalkas lite,
och Liza passade på att .. sola
 


10 meter från macken dör bilen


Liza och jag på Eskilstuna tågstation


Hob-Petra i Lizas poncho


Jag i Hyttan på Bellas examensdag


Bellas familj
Emilia (systerdotter) - pappa Totte - Bella - mamma Eva - Charlotte



Liza - Bella - Jag


Emilia, mer känd under namnet "världens sötaste"
(och jag är hej-tanten)



Bella och Stoffe i deras fina 1700-talskläder


Bellas klass (fem pers!), vet dock inte vad de heter förutom de två herrarna till vänster om Bella;
Stoffe och Freddan



Fackeltåg (kändes det som) till Hyttans kyrka


Så fina!


Ny dag
Den årliga sommarmiddagen med Holmkvistarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0