Årets kund nr2

Jag: Polferries Petra God middag
Han: Tjena! Jag skulle vilja åka till Polen, har ni de där billiga kryssningarna
Jag: Ja fast inte mellan 17-26 mars
Han: Men vafan! Jag vill ju åka den 25e ...
Jag: Tyvärr ... det blir reguljärpris i sådana fall
Sedan fortsatte vi att prata resor i cirka 2 minuter till. Efter det slänger han ur sig "Det e bara nummer 8000 i lyxhytterna som e acceptabel. De andra e värsta sexshowhytter, man ser ju direkt ner till sängen och sist åkte jag med polarn och hans dam. Hajaru den eller?! Troru det va kul att se?"
Samtalet fortsatte i den stilen och 17 minuter senare fick jag lägga på. Han skulle ringa tillbaka och fråga efter mig (Kerstin).
Jag: Nej jag heter Petra
Han: Jaha, ja det e ju bättre än Ulla i alla fall

Han är 40 år, bor på Kungsholmen, är sjukpensionerad, har en dam vid namn Agnieszka och släkt i Polen. Han tycker att jag är trevlig och när han röker flåsar han på ett sätt som, enligt honom själv, låter som att han onanerar.


Ibland är det kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0