Bis K-town

Jag förstår inte varför jag numera vaknar så tidigt. Under hela mitt leverna i Karlstad har jag vaknat runt 11-tiden när jag fått sova så länge jag vill. Mina påskdagar här i Nynäs har börjat runt 8.30, ja till och med 8-tiden ibland! Kanske är jag utvilad? Och det är ju bra. Dagarna tenderar även att bli mycket längre vilket resulterar i ett mer effektiviserat liv, och det är ju inte heller helt fel.
Nu sitter jag i alla fall här igen och har redan utfört dagens beskärda del av plugg. Det betyder att jag har drygt två timmar på mig innan jag ska iväg. 
Under dessa två timmar ska jag;
- äta frukost
- umgås med Fnatt
- ladda iPod:en
- hitta alla mina prylar som är utspridda över hemmet
- packa ned alla mina prylar i min väska
- innan jag har packat ned allt måste jag använda de prylar som krävs för dagens look, det vill säga smink, hårprodukter, kläder, parfym, smycken
- äta något mer (alldels för dyrt i SJ´s bistro)
- ringa pappa (han ska köra mig till tåget)

Inga problem. Jag presterar bäst under press så jag kan ju lulla runt i en halvtimme till innan jag sätter igång med mina bestyr.

image238

Bilden är  tagen för exakt ett år sedan, hemkommen från Istanbul. Återigen stavas känslan
N-O-S-T-A-L-G-I

Kommentarer
Postat av: fnatti

jag saknar dig redan :(
det blir så tyst kring matbordet utan dig.
jag snackar inte iaf. det vetu.
tyst som musen. har iofs aldrig förstått det där... det heter ju MATbord, sen får man en utskällning för att man faktiskt ÄTER tillskillnad från andra som bara babblar på om saker alla förmodligen redan hört ett x anatal ggr^^

som sagt..
saknar dig!

2008-03-25 @ 22:06:32
Postat av: Jocke

vem är johan???

hur som helst är pengar inget prolem för mig, orkar inte heller göra min egen tz

2008-03-26 @ 16:55:40
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0