Den är borta!!

Den är äntligen borta!! =) Borta på heltid tror jag! =)

Igår gick vi --->

image239

---> och jag till Mama Rosa. Jag och Louise köpte en kycklingpita som var jättegod. Malin kramade en främling och sen fick vi klubbor. 
Maten skulle intas hemma hos Camilla och Emma så det var dit vi gick. So you think you can dance visades på teven. Då plötsligt ringer det på min mobil. Jag skuttar upp från min kudde på golvet för att hämta telefonen. När jag ser vad displayen visar för vem som ringer stannar hjärtat ett tag: "Emil" står det. Jag vet inte varför jag blir så uppskärrad, jag menar det här är killen jag en gång delade i princip allt med, men ändå slår hjärtat en extra gång. Jag svarar och efter några sekunder pumpar hjärtat normalt igen. 

Jag: Trodde inte du skulle ringa
Han: Jag sa ju att jag skulle ringa. Om jag säger det är det klart jag gör det!    

Just det betyder så mycket för mig! Om vi ska försöka bygga upp något igen måste jag lära mig att lita på honom igen, och det ser ut som att det kan bli en bra början.


Gjorde en rolig grej igår.

Ikväll är det utgång =) Fast först tenta, wish me luck! =)

Kommentarer
Postat av: Jessi

Lycka till på tentan :)

2008-03-27 @ 09:28:41
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Åsa

Vad glad jag blir Petra!
Snart är det tenta, haha!

2008-03-27 @ 09:36:14
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Ida

lycka till och trevlig kväll sen =))

2008-03-27 @ 09:47:25
URL: http://curryy.blogg.se
Postat av: fnatt

men vad hemlighetsfull du är?
ring mig och berätta det du fösöker dölja i bloggen.

PUSS!

2008-03-28 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0