Dramaturgisk försiktighet

Vad fan betyder det?
Jag borde veta det vid det här laget. Men det gör jag inte. Ska bli mycket intressant att se om jag klarar tentan den 27e mars.

Gör för tillfället debut i universitetsplugg på hemmaplan (Nynäs). Har aldrig tidigare hänt. Jag vet inte om det är på gott eller ont, men som Mica skulle sagt; "Det märks väl".  
Ibland får jag lust att äta upp social kompetens, relationsaspekter, korrektionsinstrument, belevenhetens fas osv för att sedan gå och kräkas. Jag har inte svårt för att lära mig glosor och begrepp, tvärtom, jag har väldigt lätt för det, men allt ska vara så fruktansvärt brett och vitt och långt och djupt och blääääää!
Kanske märks att dagens motivation inte infunnit sig än?  

Till anonym, i form av "     ", troligtvis någon mycket närstående till Emil, förslagsvis en kärlek eller syster eller liknande;

Är det inte hans grej att framföra det budskapet?

Kommentarer
Postat av: MiCka

:O
hej hallå.. no way!! dra inte in syster i de här! jag bara läser bloggarna me nyfikenhet, inget annat:P

2008-03-22 @ 14:54:56
URL: http://mickaandersson88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0