Kommer inte på någon rubrik

Catti;
Du vet redan vad det är .. men det är ingen big deal, om du vill veta så får DU ringa,
testa något nytt liksom ;-p
OCH! Jag saknar dig också, men vi ses ju om en vecka igen och efter det är det 
mindre än två månader kvar tills jag kommer hem över hela sommaren =)
Då kan vi rappa jättemycket! ;-p

Igår var värsta bakisdagen någonsin och ändå lyckades jag ta mig ut till Bergvik! Förstår inte själv hur jag pallade det men sen höll jag ju på att spy ner bussen också ("höll på"=var nära, gjorde det aldrig). På tal om bussen. Träffade en mycket härlig människa där ^^
Jag hade ställt ned min matkasse mellan benen och då kommer denna härliga man förbi och stirrar ned i min påse. Caroline ger mig en blick som säger "jävla mupp". När mannen, som är klädd i trasiga jeans, har krusat håret i någon namnlös frisyr och stinker så mycket öl så att man tappar suget efter att festa, kommit fram till mitten av bussen vänder han sig mot mig och säger högt och tydligt:
"Jag hade ett skämt om ägg mellan ben´a"
"Nämen vad kul!" svarade jag och kollade sedan bort
"LOSSNING" säger han då och skrattar kärt.

Mysig man.

I torsdags var det utgång som gällde. Kul som fan med undantag för en liten, ordväxling som man så fint kan uttrycka det, mellan mig och en vän. Som de mogna kvinnor vi är bestämde vi oss för att skita i det och supa ned oss istället. Vid 3-tiden hade vi stormiddag (fyllekäk) a´la makaroner, köttbullar och apple sourze shots. 

image241 
Kanske inte syns så bra Fnatti men jag har nya linnet på mig =)

Efter ett tappert men misslyckat försök att sola sitter jag nu här och väntar på att Louise ska komma hem så att vi kan städa lägenheten. Både luktar och ser äckligt ut här. Jag har även pysslat med att klippa blommor. Hubert ser lite ledsen ut, han är inne på tredje veckan av sin depression nu, men jag gör allt jag kan för att få upp humöret hos honom!
Dagen känns betydligt bättre än gårdagen måste jag säga, i alla fall om man pratar produktivitet. Jag har ju till och med redan varit och tränat! 10.30! Aningen omänsklig tid för ett lördagsstyrkepass men jag klarade det =)

Ikväll går förfesten av stapeln hemma hos Linnéa runt sju-tiden skulle jag gissa. Vi ska spela antingen schlagerspelet eller modifierade alfapet där poängen anger klunkar. Efter det ska vi bege oss upp till Rumpan som jag gissar kommer vara smockat!

Nu får hon fasiken ta och komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0