Påss och Pert

Det är tänkt att jag ska plugga. Jag gör inte som det är tänkt. Istället har jag suttit här i flertalet timmar och kollat igenom en massa bilder. Det är rätt fantastiskt hur bilder väcker minnen som i sin tur väcker känslor. En beskrivande synonym till mina återkommande känslor vid liknande fotoalbumstittande är nostalgi. Saknar och längtar tillbaka och önskar igen. Vår och sommar. Karlstad. Vänner. Åsa.

Jag saknar dig älskade vän

image235

Åsa - vi tog aldrig vår drinkkväll. Vi får tamejfan fixa det nu till våren, och bjuda in Orrac!


Jag är glad att jag sprang efter dig den där dagen i trappan.
Jag är glad att du ändrade uppfattning om mig.
Jag är glad att du släppte in mig i ditt liv.
Jag är tacksam för dig, för oss, för vår vänskap.
Jag älskar dig.

image236

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååååh Petra! Jag sitter fan här och bölar nu! Kan man vara med underbar än du är?! Tror ta mig fan (du vet uttalet)inte det!

Jag älskar dig med!

2008-03-24 @ 20:28:44
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Sofie

Vilken söt tjej du är petra, blev glas av att se de härliga bilderna på dig och Åsa och allt mysigt du skrev! Blir kul att se dig i dagarna:) blur moon på fredag?
kramar Fie

2008-03-24 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0