Proud!

Fick reda på förra tentaresultatet igår, det blev bara ett G. Besvikelsen infann sig även om den inte borde det MEN idag övergick den i ren stolthet!! Hämtade ut min tenta och läste omdömet:

"Ibland går det lite fort. Tillåt dig själv att stanna och gräva dig fast ibland. Var inte rädd för att problematisera, kritisera och sätta olika begrepp i relation till varandra! Försök dessutom att fördjupa vissa resonemang, det går som sagt lite fort ibland" Jaja, nu kommer det bästa: "Du har en ansats i ditt skrivande som jag tycker är väldigt positivt: Du har ett författarröst! det är du som står i centrum, inte böckerna; de är bara redskap i ditt kunskapstänkande. Fortsätt så!"

Det bör tilläggas att jag sen första föreläsningen med denna lärare fascinerats av hans språk. Han har en enormt stor vokabulär och uttrycker sig på ett helt underbart sätt, nästan sjungande i meningsbyggnaden, så förstå min stolthet efter den kommentaren! En författarröst! Det är nog det finaste någon någonsin sagt till mig, helt ärligt. Och jag är mycket gladare över det omdömet än om jag skulle fått ett vg och en kommentar liknande; "Bra jobbat!"!

Tack Stefan! Du gjorde min dag!  

Kommentarer
Postat av: natah

jo B e finare. Ja tycker S är rätt "ful" faktist :P
men G är ju bra det med, du klarade det iaf!!!!

2008-03-17 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0