Respons Natah, Åsa, Johan

Natah: Jag har inte sett det programmet men HAHA, kan tänka mig att han är lik. Läkare tenderar att likna min pappa ;-p Heter han Dr Urban? Haha =)

Åsa: Jag vet! Nu är det kul igen! Roligt att höra att du läser ;-)

Johan: HAHAHAHA!!! Du är, som vanligt, helt störd!! Och jag tänker inte säga "du har rätt"!! Jag fortsätter köpa underkläder och alkohol och hoppas på det bästa ;-p KNÄPPIS!

Måndag 3 mars:

Helgen har varit mycket lyckad, över förväntan till och med! I fredags åt jag och Malin en underbar middag med mycket chevré och rödvin =). Ibland förundras även jag över hur bra vi faktiskt är på mat. Tack Malin för en jättetrevlig kväll! (Som kom att bli ännu bättre)
KENT-konserten i lördags var heeelt underbar (och märk väl att jag inte ens gillar KENT speciellt mycket!). Tyvärr slutade inte kvällen som väntat men vad gör det om hundra år?! Fylle-omelett med Louise här hemma. 
Igår firade vi Malin, dock aningen för sent men är det kanske inte "bättre sent än aldrig" som gäller? ;-p Hoppas att hennes gångstavar ger mycket nytta! Även denna kväll avslutades på annan plats, och det mycket, mycket bra!

Nu är jag på väg till skolan, ska gruppa med Malin och Åsa. Känns kanske inte fullt så underbart då jag endast sovit i fyra timmar och jag ska orka med ett spinningpass också ... men man hittar alltid oanade krafter så det ska nog inte bli några problem. 

Vill bara avsluta detta inlägg med en kort hälsning till Caroline;
Du betyder så sjukt mycket för mig! Om något bra eller kul händer mig, och jag berättar det för dig, känns det alltid dubbelt så bra eller kul. Du förgyller mina redan underbara stunder. You make me smile darling, everytime. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0