Study Tour

Sista dagen på jobbet för den här gången. Känns lite tråkigt, jag trivs så bra här, så därför tog det inte lång tid att boka en tågresa tillbaka till Stockholm den fjärde april när Maggan frågade om jag ville följa med på deras study tour. Jag hade följt med gratis, utan tvekan, om det var så men nu får jag betalt i vanlig lön, plus ob plus traktamente. Känns inte helt fel med tanke på min monetära situation.
Känns inte helt fel = känns helt underbart kul! Det ska verkligen bli jätteroligt OCH lärorikt vilket är det viktiga inför sommaren. Vår study tour går alltså ut på att besöka och bo på olika hotell, kolla golfbanor och äta mat. "Inte så tokigt" va?! ;-p

För övrigt gick det bra igår. Det gick bra med många blandade känslor. Egentligen ville jag bara krama honom som jag aldrig kramat honom förr men jag kan inte tillåta mig själv göra det. Inte än.


Men jag älskar honom. Och det kommer jag alltid att göra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske inte heller är vad han vill...

2008-03-21 @ 11:00:29
Postat av: Anonym

han vill ju inte ha nått som förr, det har ju redan sårat så många runt omkring. På ett sätt du aldrig kan föstå...

2008-03-21 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0