Aahhh

Bakis. Och så är det så jäkla varmt. Och Jon håller på att tjata om att gå till pizzerian vilket jag verkligen inte vill eftersom jag har ont varenda ben i min kropp. Vet inte riktigt vad jag har gjort men det känns som en blandning av träningsvärk och benskörhet. Inte för att jag vet hur benskörhet känns men om jag skulle ha det tror jag att det skulle kännas såhär. Så jag kanske har det?

Niklas hör av dig!

Hade svinkul igår! Om en vecka åker jag hem. Känslorna för det är blandade.
Pallar inte skriva mer ...

Kommentarer
Postat av: mjaU!

vadå blandade? jag finns ju här :D
don't you love me no more?
moahhahH, klart du gör.

jag har en nackskada. kan icke vrida huvudet.
sjukanmälde mig idag, svagt gjort. men nödvändigt :)

2008-05-26 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0