Barn funderar...

Barn är helt klart de bästa filosoferna!

Äldre kan inte få barn. Deras äggstockar har tagit slut och dessutom har mannen problem med protesen.
/Petter 9 år

Det är inte säkert att man vill gifta sig med vem som helst. Det är inte säkert att man vill klä av sig heller.
/Linn 7 år

Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lite lösaktiga.
/Stina 6 år

Det är inte så bra för gravida kvinnor att ha ägglikör i urinen.
/Tove 9 år

Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer.
/Siri 6 år
 
Min mamma är i alla fall väldigt söt, för hon har så väldigt långa tuttar.
/Mia 4 år

Man kan inte rå för hur man ser ut. Det får Gud ta på sig skulden för.
/Hassan 6 år

Om man inte vill vara gift längre, för att mannen kanske var dummare än man trodde, så kan man skiljas som vänner.
/Marie 7år

Och så den bästa...

Mormödrar och farmödrar har väldigt stora behåar. De är så stora att jag får in hela rumpan och två knän i den ena gropen. I den andra får min bror plats.
/Katja 7 år

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha! Jag döööööör!

:D :D :D

"Det är för att hennes toppar har blivit lite lösaktiga."

HAHAHA!

2008-05-14 @ 21:54:40
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: katten

hhahahahaa!! nooo, vad sweet :D

sista var ju skönast.

2008-05-14 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0