Detta dediceras dig, underbara syster

Påhopp igen. Dålig uppdatering. Det är då man drar fram esset ur rockärmen och dedicerar nästa inlägg; this one is for you Fnatt!

Catti ska göra hårförlängning (!!!) Jag vill ocksåååå! Dock jobbar inte jag på Esprit, jag studerar och har en inkomst på nästan 7500 kronor och en hyra på 2500 kronor och kurslitteraturutgifter på ca 600 kronor och matutgifter på drygt 2800 kronor och Systembolagskvitton+cigaretter på några hundralappar. Det är mina fasta utgifter.
Jag har även en "övrigt"-kolumn som säkert överstiger 2000 kronor.
Då summerar vi:

 7500
-2500
-  600
-2800
-500
-2000
= -900 kr

Jaha, nämen ser man på. Jag har -900 kr att göra hårförlängning för. På önskelistan står även en epilator, utlandsresa, frisörbesök + annan behandling. Bra budget!

Jag är aningen bitter. Och avundsjuk. Jag vet dock att hon kommer bli fantastiskt fin i det, och det unnar jag henne (inte för att hon inte är fin annars, utan för att hon förtjänar det bästa)

Jag älskar dig Fnatt, och beundrar dig. Du är lite utav en vägvisare för mig och därför var det inte så bra att du berättade det du berättade, för hur ska det då gå för mig?


image272
FINAST

Kommentarer
Postat av: hon den fina

Det känns lite vilseledande att du langar upp världens muppbild på mig och skriver "FINAST" under. Mina schyssta "chanelsolbrillor" och allt. Är det ens lagligt att sälja såna till förlorade fjortisar med trasiga själar som inte vet bättre?

Aja, antar att det inte var vad man skulle fokusera på :D Jag älskar dig, och fortsätt med den grymma updaten!

2008-05-12 @ 21:34:47
Postat av: Petra

Vadå muppbild?! Den är hur fin som helst! Och har man en gång köpt fejkbrillor, ja då får man stå för det!

2008-05-13 @ 09:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0