Jag kräks!

Nu är jag upprörd och när jag är upprörd kan en del saker sägas på fel sätt vilket jag alltså redan nu ber om ursäkt för....


Om någon frågar mig om jag är rasist svarar jag nej. Om någon frågar mig i vilken situation jag är mest rädd i; passera ett gäng svenska killar en natt eller passera ett gäng invandrare en natt, svarar jag invandrarna. Utan tvekan. Och ja, jag hävdar fortfarande att jag inte är rasist då jag inte har något emot de invandrare som sköter sig, och jag har inte något emot hudfärgen och så vidare. Däremot hyser jag jävligt mycket agg mot de sjuka äckel som dyker upp lite här och var i mitt liv, och med undantag för EN enda gång har dessa äckel ALLTID varit invandrare! Anledningen till att jag är upprörd just nu är för att jag precis varit på promenad med Caroline och efter att jag lämnat henne körde en bil förbi. Jag var ensam på plats så jag vet att ropen riktades mot mig. Dessvärre (eller tur nog) var det ganska omöjligt att höra vad de skrek men ord som "tjej" och "knulla" gick tydligt att urskilja. Bilen rullade tack och lov vidare men tanken "om" dyker ändå alltid upp! Hade killarna i bilen fått för sig att dra in mig i den, kört iväg med mig, våldta mig (likt tjejen häromdagen), så hade jag stått totalt jävla chanslös! Utelämnad och hjälplös. För det är den sjuka och bittra sanningen, vill de så kan de! Jag har varit med om liknande incidenter förr, varav den ena handlar om ett invandrargäng som tyckte att min "fitta luktar gott", och därav min frustration; att det ständigt upprepas! Dessutom tänker jag på de stackars människor som faktiskt råkar riktigt illa ut och jag kräks vid bara tanken på vad de utsätts för! 
Jag önskar av hela mitt hjärta orättvisa och misär och olycka och all världens elände till alla de idioter som förstör andra männsikors liv. Som trycker ner, förnedrar och ifråntar. Som äcklar och antastar och tar sig friheter. Som inte visar hänsyn och respekt och som skiter i allt vad integritet är!

Jag kräks!     


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kräks också!!! :(

2008-05-14 @ 21:55:19
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0