Lunch i Selma

Idag och imorgon är mina så kallade skitdagar. Jag längtar så mycket till fredag och varken idag eller imorgon är fredag, vilket betyder att de är väntedagar = skitdagar.
Denna dag började med jobb a´la Petra- och Åsastyle för att fortsätta med plugg då Malin behagade dyka upp. Nu sitter vi i Café Selma och inväntar vår lunch. Jag ska äta Pasta don Pollo och Malin ska äta en hälsotallrik. Jag dricker Coca Cola och Malin dricker vatten, bubbelfritt sådant! 

Ikväll är det spinning som gäller. Superkul.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj, du glömde visst meddela att jag också var med och åt. Medhavd köttfärssås och snabbisar blev det för mig! Och till det drack jag kranvatten. ;P

2008-05-21 @ 18:20:33
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0