Omänsklig obligatorisk tid

Gäsp!
Om ni undrar varför jag är uppe i ottan så är det för att jag har en obligatorisk föreläsning i metod! Hur kan de vara obligatoriska?!
Extra jobbigt är det då jag känner av ciderintaget från gårdagen men satan vad kul jag hade! Jag, Camilla, Linnéa, Malin, Manne och Danne myste på Rumpan. Myset övergick i mat som övergick i spel som övergick i värk i käkar och hals på grund av skratt. Jag hade verkligen roligt! Så roligt att jag inte kan komma ihåg när jag hade så roligt sist! Och allt var gratis, håhå! Underbar kväll med ännu mer underbara människor, har saknat dem som bara den och igår kunde vi alla sitta där och vara genuint glada. Inte känna vemod när vi lämnade dem. Helt perfekt! 

Men som sagt, alltid ska allt förstöras med skolskit. Jag får väl traska iväg då.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0