Ond axel accepteras ej

Råkade försova mig lite imorse. En sisådär fyra timmar. Skyller allt på min oförmåga att stänga av mobilen på natten, och en viss man som skickade mig mms jag INTE ville ha!

Nu ska jag och Louise ner på stan i jakt efter nya lägenheter. Louise har i och för sig redan hittat en, vilket betyder att hon får betala dubbla hyror (or else...!!) men jag måste också hitta en. Hoppas folk har varit duktiga och sagt upp sina 38 kvadratare, mindre kan jag inte ha!

Ikväll blir det träningsebut för de senaste två veckorna. Har inte kunnat träna som jag velat på grund av en jäkla hälsporre och en dum axel. Niklas säger att jag ska träna utan vikter. Jag säger att det inte går för sig. Axeln får helt enkelt tåla det här! Det ska i alla fall bli väldigt skönt att svettas lite igen, och på världens bästa pass! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0