Tillökning!! =)

Det hade inte kommit in några lägenheter än så jag hittade tyvärr ingen sådan, däremot hittade jag något mycket bättre! Fler Monkisar! Louise tyckte att jag var dum som prompt skulle ha alla tre på en gång men jag följde mitt hjärta och tog med dem hem!
Jag älskar mina Monkisar!

image267
Här är mina nya!
Blommis och lill-Blommis, Gräsis och lill-Gräsis och Grenis och lill-Grenis

image268
Och här är de allihopa!
Dålis, Solis, Blommis och lill-Blommis, Gräsis och lill-Gräsis,
Grenis och lill-Grenis, Molnis (som tyvärr är lite sjuk) och Regnis

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, gu vad söta o roliga!!! :) de liknar min Light blue som mormor gjort till mig :P var köper man sånna där?

2008-05-06 @ 14:54:24
URL: http://johanna1988.blogg.se
Postat av: Daniel o Manne

de va ta oss fan de räääääääligaste vi sett. E du färgblind elle??!! ditt mjäll!! ööööööööööööööööööhhhhhh hallåååååååååååå bert karlsson ringde, han vill ha tillbaka sina moggisungar-.. H-A-H-A SUG PÅ DEN KANSKE

2008-05-06 @ 16:01:07
Postat av: katten

jag älskar också dina monkisar och jag kommer kidnappa allihopa en vacker dag.

love från din kära syster

2008-05-07 @ 00:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0