Underbar helg och för långa naglar

Nu börjar mina naglar bli så långa att det nästan är svårt att träffa rätt bland tangenterna, men jag försöker ändå.
Jag har haft en underbar helg med Jon på besök, fantastiskt väder och god mat. Dock kunde alkoholintaget minskas drastiskt, men det är lätt att vara efterklok.
I onsdags var det cider- och öltömning a´la "vi igen" på Rumpan. Länge sedan jag hae så hysteriskt kul!
Torsdagen bjöd på vin och cider och croiqe monseiur (osäker stavning) på Harrys uteservering med Åsa, Carro och Emma. Kvällen avslutades i ett annat gäng bestående av mig, Åsa, Norrby och Niklas på Åsas balkong. Slutgesten gjordes av mig och Niklas när jag somnade PÅ honom i Åsas tvåsitsiga minisoffa (Niklas är 1,94, jag är 1,80) Fin bild togs ^^. 
Fredagen började med Studentiaden
(Jag, Malin, Linnéa)
image269 

Vid femtiden kom Jonis och vi åkte hem för att beställa pizza. Jon bjöd (likt resterande utgifter jag haft under helgen). Tack Jon! =) 
På kvällen samlades vi alla på Campus2 för att fira Sofia och säga hej då till Tomas. Jag, Jon, Malin, Linnéa, och Camilla åkte sedan till Gula Villan och där hade jag hur kul som helst! Avslutades med matkrig på Donken.
Igår, det vill säga lördag, låg vi i solen hela dagen. Vi placerade ut våra filtar på gräsplätten utanför alla, åt glass och lyssnade på musik. Jag och Jon spelade strandtennis. Jag skadade höger axel. Nu har jag ont i båda. Bra. 
Runt fyra, närmare fem, hämtade vi grillen med dess tillbehör och folk började anlända från höger. När vi var som flest var vi drygt 35 personer på gräsplanen som åt och drack. Hur mysigt som helst! 

image270

image271

Förfest hos mig och Louise och avslut på Blue Moon. Jag kan i och för sig inte påstå att kvällen slutade med perfektion då jag som vanligt kände mig dum och odräglig (vilket visade sig vara helt i onödan).
Idag fick jag reda på varför och det resulterade såklart i tårar. Jag kan å andra sidan inte se hur den här relationen INTE skulle resultera i tårar då den annars hade "runnit ut" genom flytt. That´s life. Synd bara att det gör så ont.

Summa summarum (vackert uttryck) kan sägas att jag fick vad jag trodde att jag skulle få; En helt underbar helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0