Vacker med fina händer

Frukost och lunch, det vill säga brunch, har intagits och bestod av nudlar. I vanlig ordning, får jag väl lägga till. Jag har helt tappat lusten för att laga mat vilket är ganska tråkigt eftersom jag normalt sett älskar att prova nya grejer i köket, men det är som bortblåst nu. Dessutom får jag nog inte i mig så mycket näring och energi från alla dessa mängder Eldorado-nudlar...

Igår utgjordes träningspasset av spinning lett av en mycket bra instruktör. I sluttampen, det vill säga de sista 60 sekundrarna, skulle vi trampa ut den sista mjölksyran genom att bara köra på så snabbt vi kunde. Jag pallade drygt 50 sekunder. Sedan fick jag kväljningar. Trodde mest bara att det var ett slags uttryck; "Jag körde så hårt att jag spydde", men nu har frasen tagits till nya dimensioner då jag vet att det faktiskt kan sluta så! 

För övrigt är jag på väg till skolan. Vi ska lämna ut vår enkät till ettorna. Efter det ska vi hem, plugga, sola och ikväll ska jag och Åsa kolla på film. Innan det ska jag ha hunnit städa hela lägenheten då Natah, Evelina och Jon kommer på besök imorgon.
  

image277
Här är Åsa och hennes brorsa i mitt vardagsrum.
På tal om absolut ingenting.



Gårdagens bästa: Komplimangerna från Niklas som handlade om mitt vackra utseende och mina fina händer! =) 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha! Så jävla ful bild! :D

2008-05-22 @ 20:08:54
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0