Valborg 2008

Orkade inte skriva igår, av en anledning speciellt. Ingen skräll kanske men jag var bakis ...

Valborg började i alla fall med frukost här hemma hos mig och Louise. Axel droppade (inte helt oväntat) in först och sedan kom Niklas. Jag och Louise och Camilla åt torra frallor med philadelphiaost. Drycken bestod av alkoholhaltig vätska, för min del aquatini strawberry.

image251 
Axel och Camilla vid frukostbordet

image252
Maria i nyklippt

image253
Axel och jag (klockan är här 10 och jag är inte nykter. Inte Axel heller att döma av bilden)

Patrasket (mina vänner) och jag rörde sig senare upp mot Rumpan där "Champis" skulle gå av stapeln. Vid anlände absolut först av alla och fick därför vänta en stund

image254
Jag väntar

image255
Sandra väntar

image256
Jag och Åsa väntar

Klockan 11 släpptes vid in på området och tog ett långbord i besittning. Det visade sig ganska snabbt att vi stressat i onödan men vi fick i alla fall de bästa platserna. Det fylldes på ganska snabbt, 500 betalande, och snart därpå sattes allt igång. Våra toastmasters trädde in i morgonrock och underneath pryddes de av en baddräkt  a´la Lanefeldts 80-talsgympedress.
Detaljerna slutar här. Sammanlagt kan man säga att vår valborg bestod av alkohol, mat, alkohol, sång, alkohol, dans, alkohol, lekar, alkohol, glädje, alkohol, pussar och kramar och kyssa Camilla, och så ytterliggare lite alkohol. Jag hade väldigt roligt och ser redan fram emot nästa års firande (tur att Campusfesten ska upplevas inom kort)

Kort i bilder

image258
Morgongympa

image257  
Louise, Cilla, Martin, Axelm Niklas, jag, Camilla spelar något utav ölspelet, ship, kasta-vidare-och-vinka...

image259
Louise och jag i något kök någonstans

image260
Älsklings-Dannisar!

image261
Fina Caroline med sin Martin

image262
Jag och Camilla tejpar oss (?!)

image263
Jag och Åsa - är inte likheten slående? På riktigt alltså...

image264
Fylle-Petra och fylle-Niklas

image265
Camilla, jag och Danne. Vad säger man?

YOU ROCK MY WORLD!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi ÄR väldigt lika. På DEN bilden! :)
Tack igen för ikväll, mycket nice var det!
Tack Lelle och Anna! :)
PUSS!

2008-05-02 @ 23:33:51
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0