Ankomst Hökarängen

Igår åkte jag och Malin till Stockholm. På Centralen tog vi en hamburgare och sen skiljdes våra vägar åt. När jag kom fram till Hökarängen och Patriks lägenhet möttes jag av honom uttittandes från dörren. Vi pussades och kramades och det kändes som en evighet sen sist. Patrik hade lagat en fiskgryta till mig (världens bästa pojkvän).
Efter ett tag bar han upp mig och gick fram till den stängda sovrumsdörren. Han sa åt mig att öppna den och därinne stod två tända doftljus och en flaska champagne! Jag blev alldeles jätterörd! På bordet låg även en lapp med mitt namn på :)

Bättre välkomnande går nog inte att få!

Nu ska jag iväg och träffa Ida, i vanlig ordning när jag är här kan man säga :)
Ikväll blir det kanske en bio med Patrik.
Underbara Stockholm. Underbara liv!


Kommentarer
Postat av: natta

hästen ser du om du vrider huvudet till höger:P

2008-11-20 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0