Bye bye Schweden

Nu åker vi!
Eller snart åker vi. Patrik måste bara raka sig och klä på sig först.
Som vanligt känns det förjävligt att veta att jag inom några timmar kommer att vara cirka 10000 meter upp, vilket jag verkligen hatar eftersom jag är livrädd eftersom jag varenda gång tror att planet ska störta. Detta är ingen vanlig flygrädsla uttan bottnar i Östersund - Ope flygplats - 2003. Ett gäng fallskärmshoppare lyfte för att sedan krascha och dö. Framför mina ögon.

Men det ska jag inte tänka på nu. Nu ska jag upp i luften, och sedan ner på ett säkert sätt.

Hörs på måndag igen.

Puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: Kernen

MÄH. Ofta man vann bara för att man skrev "jag ser var han är på alla bilder" Du måste ju kontrollera Petra. De har ju fuskat säkert!

2008-11-08 @ 14:39:22
URL: http://diagnosc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0