Etc

När jag gick hem från Malin för att hämta min lunch-matlåda hittade jag ett paket i brevlådan. Ni vet ett sådant där grönt, vadderat. Avsändare: Davidsson
Det var från mamma, pappa och Catti. Mitt årliga 'första advents'paket. Jag blev jätteglad!!! (Och lite överraskad eftersom jag alltid tror att det är längre kvar till första advent än vad det egentligen är).

Annars så ÄLSKAR jag vänner! Alltså VÄNNER. Tv-serien. Jag älskar, älskar , älskar! Har önskat mig dvd-filmerna i julklapp, från första avsnittet till sista. Jag blir glad varje gång jag kommer att tänka på att det är måndag, tisdag, onsdag eller torsdag, eftersom det då visas två avsnitt med start klockan 19.00. Woohooo!!! Ikväll ska jag äta soppa samtidigt som jag avnjuter kvalitetstv. Jag köpte ett nytt bröd idag, Malin har rekommenderat. Så det blir philadelphiasmörgås och tomatsoppa. Och efter det lite te. Jag har köpt med citrussmak. Haha, känner mig lite som en sådan där mysmänniska som går runt i sin lägenhet med en filt över axlarna och livsnjuter :) 

Njuta, det är något jag kommer att få göra imorgon ... på många olika sätt. Min underbara pojkvän kommer nämligen hit då (nej, jag menade inte njuta på det sättet) och jag bara längtar tills jag får krama honom!!!


(När jag och Patrik och Fnatt hade myskväll i fredags köpte vi 1,2 kg godis!)






 



(När jag säger vi menar jag mig själv och Fnatt)



Lysmelk - chokladfavorit! Patriks chokladfavorit också tror jag


Kommentarer
Postat av: fARSAN

Choklad kan ersätta kärlek , men inte i detta fallet, eller hur?

2008-11-29 @ 12:21:47
Postat av: andra dottern

blev lite fel därmed caps lock farsan..

2008-11-29 @ 14:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0