Grattis alla vinnare

Samtliga (fyra!) deltagare i min tävling "Hitta Nelson" vann! Wooohooo!!! :) GRATTIS!!!
(Fnatt; om du fortfarande inte kommit på var han är på den sista bilden ska du kolla mellan benen på kvinnan i klänning i mitten)

I övrigt kan sägas att jag sitter hemma hos Patrik nu. Jag längtade efter honom så mycket att jag tog tåget en dag tidigare, och det var värt varenda krona (eftersom Patrik betalar).
När jag anlände igår kväll såg hallen hos honom lite annorlunda ut. Han hade ställt dit en möbel!!! :)
Det var jättefint och städat i hela lägenheten. Så duti patik!

Imorgon beger vi oss till Warszawa! :)

Och Johan - varför skriver du under "anonym"? 

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har inte skrivit under anonym??

2008-11-09 @ 21:38:17
Postat av: Petra-->

Jo, men struntsamma. Jag vet ju att det är du ändå :)

2008-11-11 @ 12:10:38
Postat av: Johan

pfft, jag skrev att jag inte diggade aik trosorna. inte svart/gul fan.

2008-11-11 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0