Ida

Igår träffade jag Ida och hennes kompis Elina vid tvåtiden utanför Åhlens. Vi åkte upp till fiket på översta våningen och jag beställde en chokladkaka med grädde. Jag tycker egentligen inte om grädde men den följde med i priset liksom :) Efter någon timmes catch-up lämnade Elina oss eftersom hon skulle jobba. Då förflyttade jag och Ida oss, en hel våning ned! Där åt jag bakad potatis med skagenröra och till det ett glas vitt vin. Det är alltid så mysigt att umgås med Ida, åh vad jag tycker om henne!

Dialog med Fnatt imorse:


Catti härmar en film:
"Men Sune... vad vill du egentligen?"
Jag: Haha, va?!
Catti: Ja men du vet.. Sunolf och Rune

Haha, vad jag skrattade! 

Kommentarer
Postat av: Petra --> Fnatt

Jag vet att det inte var det Rudolf sa men jag orkade inte ringa och fråga :)

2008-11-21 @ 13:19:58
Postat av: rätterskan

hahahha oj. vad jag måste vara förutsägbar. exakt vad jag tänkte kommentera ;)



"pappa pappa" - rycker i ärmen-

"sune.. SUNE VAD E DE DU VIILL?"

2008-11-21 @ 16:22:04
Postat av: C

HAHAHAHA! Så typisk händelse inom familjen davidssons fyra väggar, och så ska Petra återberätta och säger ALLTID fel. Inte vilket fel som helst utan de mest vesäntliga.



Viktigt. "SUNE VA E DE DU VILL!?"



ni är så härliga.



Tack petra för tipsen.(de enda jag fick in, efter att jag åkt. Men iaf) Kålmården var vi på sist vi var ute och for. SvinNice. Rom tänkte jag på.. Mest inne på thailand. Men det blev gotland. Heh. Polen kan väl också vara nice antar jag. Erkänn att jag är jävligt het i den lilla peruken!? Visby var svinmysigt såhär års.

2008-11-23 @ 21:18:33
URL: http://diagnosc.blogg.se/
Postat av: Poo

Här hinner man ju inte ens med att läsa alla blogginlägg!!

2008-11-25 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0