Jag lever, jag lever!

Bloggen har inte högprioriterats (inte prioriterats alls) de senaste dagarna men här är jag! :)

Kryssningen med Patrik gick galant. Gratis är gott heter det och det fick jag verkligen känna på under denna resa. Fördrink, tre-rätters med vitt-, rött- och dessertvin, champagne, 15 drinkkuponger, frukostbuffé samt ett dignande julbord - Gratis! Dessutom behövde jag inte ens betala det jag handlade i tax freen (Tack Patrik)
Bra helg! 

Tillbaka i Karlstad igår. Inte lika roligt längre. Detta förstås på grund av Patrik vilket är förståeligt; det är klart att man vill vara där ens kära är, men ändå, jag vill njuta av den här sista tiden i Karlstad! Därför, mina vänner, tog jag och Åsa ett fantastiskt beslut tidigare idag och övergav pluggandet för en halvdag på stan i julens tecken. I alla fall i julklapparnas tecken. En del av grejerna på min lista blev inhandlade men mycket kvartstår. Speciellt till min mystiske P - vad köper man till en 27-årig märkesbög som påstår att han redan har allt?

När Karlstad var som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0